Gyakran Ismételt Kérdések

Magazin: Cég, szállítási információk
Az alábbi kérdésekre kattintva azonnal a válaszokhoz tud ugrani!

Rendelés módosítás, lemondás
- "Már leadtam a rendelést, de téves mennyiség / termék szerepel benne. Kit hívjak fel?"
- "Már leadtam a rendelést, de már nincs rá szükség / meggondoltam magam. Lemondhatom?"

Garancia - szavatossági idő
- "Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, mennyi a garanciális idő, mi a teendő?"

Garancia - visszaküldés nélkül
- "Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, nem akarom visszaküldeni, egy fotót küldünk róla, kicserélik?"
- "Nem küldöm vissza, már eleve rossz / törött volt, cseréljék az árut"

Sérült / törött termékek - mit tegyek?
- "Törötten kaptam meg a termékeket, mi a teendőm?"

Termék visszaküldése - cím, módszer
- "Hová küldjem vissza a termékeket? Ki fizeti a szállítási díjat? Mennyibe kerül ez nekem?"

Téves teljesítés, nem a rendelt terméket kaptam
- "Rendeltem Önöktől termékeket, de szerintem nem az volt a csomagban, amit rendeltem. Mi a teendő?"
- "Azonnal (visszaérkezés előtt) küldjék a tévesen küldött termékeket!"

Nem volt számla a csomagban - mi a teendő?
- "Nem volt számla a csomagban! Mi a teendő?"

Át nem vett áru
- "Nem voltam otthon amikor hozták a csomagomat, hová menjek?"
- "Nem dobtak be értesítőt a postaládámba, nem tudtam, hogy jön csomag, visszavitték Önökhöz, mi a teendő?"

Elállási jog
- "A megrendelt termék nem olyan, amire gondoltam, visszaküldhetem?"

Jogi esetek
- "Szerintem Önöket terheli minden költség cserével / elállással / szavatossággal kapcsolatban!"

Egyedi díszléc, illetve termék rendelések
- "Egyedi díszlécre lenne szükségem, vagy a kínálatukban nem szereplő terméket rendelnék, mi a teendő?"



Rendelés módosítás, lemondás

"Már leadtam a rendelést, de téves mennyiség / termék szerepel benne. Kit hívjak fel?"

- Az interneten keresztül történő vásárlás írásban megkötött szerződésnek minősül (távollévők között kötött szerződés), így módosítani is csak írásban lehet, telefonon sajnos nem. Rendelés módosításhoz küldjön egy e-mailt az info@anro.hu címre Rendelés módosítás tárggyal, és részletezze, hogy mit kíván módosítani. Kérjük, hogy termék csere esetén ne csak a termék nevét, hanem a pontosabb beazonosíthatóság érdekében a termék linkjét is (pl.: http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/4390) mellékeljék!

Már leadtam a rendelést, de már nincs rá szükség / meggondoltam magam. Lemondhatom?"

- Természetesen rendelést bármikor le lehet mondani, írásban az info@anro.hu email címen Rendelés törlésetárggyal. Kérjük a levélben mindenképpen mellékelje a Rendelés számot! Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége.
Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (teljesül a szállítási szolgáltatás), és Elállási jog keretében visszaküldeni. Amennyiben csak nagyvonalúan nem veszi át a csomagot, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét Önre terheljük!



Garancia - szavatossági idő

"Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, mennyi a garanciális idő, mi a teendő?"

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év (vagy terméktől függően 2 év) jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök. A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A jótállási idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

A hibás termékeket visszajuttatjuk a beszállítónak, gyártónak, importőrnek bevizsgálásra és 15 napon belül kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 1 éven (vagy terméktől függően 2 éven) belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza.

Az ügyintézés menete a következő:

1. Töltse ki a Hibabejelentő lapot (letölthető innen). Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. Fontos az is, hogy a megrendeléskor megadott adatait tüntesse fel a hibabejelentő lapon, valamint a számla vagy a megrendelés sorszámát (amelyiket hamarabb megtalálja). Ha a csere terméket nem ugyanarra a címre kell szállítani, ahová a megrendelést szállítottuk, úgy ezt is tüntesse fel a Hibabejelentő lapon, ellenkező esetben az előző szállítási címre küldjük a csere termékeket.

2. A hibás termék szállítási díját feladáskor Önnek kell megfizetnie, a visszaszállítási díjat mi álljuk. Kérjük, hogy portóval, illetve utánvéttel terhelt csomagot ne küldjenek, ezeket nem áll módunkban átvenni. A meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a szavatosság lejárati napjáig az ANRO Épületdíszítés Kft. ügyfélszolgálatának címére küldjék: 4220 Hajdúböszörmény, Kemény J. krt. 20.

3. Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.

4. A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli.



Garancia - visszaküldés nélkül

"Elromlott az egyik termék amit önöktől rendeltem, nem akarom visszaküldeni, egy fotót küldünk róla, kicserélik?"

- A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják számunkra a cserét. Ezért a cserét csak akkor tudjuk lebonyolítani, ha visszajuttatják cégünkhöz a hibás terméket. Fotó, illetve videó természetesen nem elegendő, ezeket tőlünk sem fogadják el a beszállítók, gyártók.

"Nem küldöm vissza, már eleve rossz / törött volt, cseréljék az árut"

- Visszaküldés és szakszervizes bevizsgálás nélkül semmilyen árut nem tudunk cserélni, így abban az esetben is vissza kell juttatnia a termékeket, ha úgy érzékeli, hogy már a beszerelés pillanatában sem volt jó. Amennyiben törött / sérült árut talál a csomagban, úgy azt NE építse be! Amennyiben mégis beépíti, úgy a termékeket a későbbiekben nem tudunk cserélni, mivel fizikai sérülés esetén a gyártók nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva megtagadják a cserét. Sérült áru ügyintézésére az alábbiakban talál útmutatót.



Sérült / törött termékek - mit tegyek?

"Törötten kaptam meg a termékeket, mi a teendőm?"

Szerencsére (és a vastag csomagolásnak hála) a szállítási sérüléseket a feladott csomagok alig 1%-nál tapasztalunk. Jellemzően ezek is a díszléceket érintik, azokat pedig a mintás oldalukkal szembe forgatva csomagoljuk, így az esetleges sérülés a díszlécek hátulján keletkezik, ezek nyugodtan felhasználhatóak. Vannak azonban olyan sérülések, melyek a szállítást végző cég hibájából keletkeznek, de semmi probléma, mert minden csomagunkat érték biztosítással adjuk fel, mely biztosítás fedezi az esetlegesen szállításból keletkező károkat.

A szállítási sérült csomagok ügyintézése:
1. Ha a dobozon külsérelmi nyomot (szakadás, lábnyom, keréknyom, stb.) talál, akkor lehetőleg át se vegye a csomagot, vagy a helyi Postahivatalban a Postai alkalmazott előtt tegye.

2. Ha külsérelmi nyom nem található a dobozon és csak kibontás után derül ki, hogy belül sérült valami, akkor a lehető leghamarabb, az összes eredeti csomagolóanyaggal együtt vigye vissza a Postahivatalba és vetessen fel jegyzőkönyvet a sérülésről, valamint jelezze, hogy a szállítási díj megtérítését is kéri.

3. A Posta néhány napon belül (általában 5-8 nap) elbírálja a sérülést, és jellemzően ki is fizeti a sérülést. Ha nem vette át a csomagot, akkor a sérülést a Posta a cégünkkel rendezi, ha kifizette és átvette a csomagot, akkor pedig Ön fogja kapni a biztosítási összeget.

4. Ha át sem veszi a csomagot, akkor azt mi automatikusan visszakapjuk a Postától, újracsomagoljuk (cseréljük az esetlegesen sérült terméket) és visszajuttatjuk díjmentesen az Ön címére. Ha már átvette a csomagot és Ön rendezi jegyzőkönyv alapján a sérülést a Postával, akkor újra le kell rendelnie azokat a termékeket amelyek megsérültek. Természetesen az új rendeléssel új szállítási díjat is fizetni kell, ezért érdemes kérni a jegyzőkönyv felvételekor a szállítási díj megtérítését is.



Termék visszaküldése - cím, módszer

"Hová küldjem vissza a termékeket? Ki fizeti a szállítási díjat? Mennyibe kerül ez nekem?"

Akár elállási joggal, akár szavatossági ügyintézéssel kapcsolatban szeretne terméket visszaküldeni, a visszaküldés menete mindig ugyanaz:

- Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá.

- Kisebb méretű és súlyú termékek esetén a legolcsóbb módszer a Postán, ajánlott levélben feladni a termékeket, vagy a kis-csomag szállítók (GLS, DPD, stb.) szolgáltatásait igénybe venni. Ennek költsége kb. 350-1000 Ft között szokott lenni.

- Nagyobb méretű csomagokat (jellemzően pl. díszlécet tartalmazó csomagok) a kis-csomag szállítók nem minden esetben vesznek át, így a visszaküldést a Postán keresztül érdemes intézni. Ennek költsége 900-1800 Ft körül alakul, nyilván méret és súlyfüggő.

- Visszaküldési cím: ANRO Épületdíszítés Kft. 4220 Hajdúböszörmény, Kemény J. krt. 20.



Téves teljesítés, nem a rendelt terméket kaptam

"Rendeltem Önöktől termékeket, de szerintem nem az volt a csomagban, amit rendeltem. Mi a teendő?"

- Az általunk alkalmazott csomagolási és CMR rendszer biztosítja, hogy azt a terméket kapja, amit megrendelt. Természetesen előfordulhat, hogy a csomagoláson összecseréltek valamit, de ez nem jellemző. Ha úgy érzi, hogy más terméket kapott, mint amit megrendelt, kérjük az alábbi módon járjon el:

1. Készítsen róla egy-két fotót (díszléc méret probléma esetén lehetőleg egy vonalzóval / centivel együtt, hogy lássuk a méretet).

2. A tévedés rövid leírását, a fotókat és a megrendelés számot küldje el az info@anro.hu email címre.

3. Munkatársunk megvizsgálja a beérkezett kérelmeket, majd, amennyiben jogosnak ítéli meg a cserét, jelzi Önnek, hogy küldje vissza a termékeket.

4. Kérjük a tévesen küldött termékeket eredeti dobozukba helyezzék el, majd csomagolják be úgy, hogy szállításkor ne sérüljön.

5. A csomagot a postán adja fel Inverz Csomagként. Ehhez cégünk ügyfélszolgálata emailben tud biztosítani feladóvevényt. Az emailben kapott feladóvevényt ki kell nyomtatni és ráragasztani a csomagra.
Az inverz csomag szállítási díja cégünket terheli, így Önnek a feladás díjmentes. Fontos, hogy ha nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, akkor ne portós csomagban adja fel a terméket, ugyanis portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni.

6. A visszajövő termékeket megvizsgáljuk és amennyiben sértetlen állapotban vannak, küldjük az eredetileg megvásárolt termékeket.

A téves teljesítéssel kapcsolatos szállítási díj oda-vissza cégünket terheli, ha a fenti módon járnak el.

"Azonnal (visszaérkezés előtt) küldjék a tévesen küldött termékeket!"

Terméket cserélni (akár csak téves teljesítésből adódóan is), csak akkor tudunk, ha már megkaptuk Öntől a termékeket. Sajnos nem egy vásárló élt már vissza bizalmunkkal, üres dobozt, törött, illetve doboz nélkül visszaküldve termékeket, így csak a sértetlen termékek beérkezésekor tudjuk megejteni a cserét.

Nem számítanak téves teljesítésnek az alábbi problémák:

- Nem megfelelő fényerő, illetve nem tetsző színhőmérséklet (pl. LED lámpáknál)
- Nem megfelelő színárnyalat, eltérő színárnyalat több termék esetén (pl. szőnyeg, függöny termékek)
- Az Ön által tévesen lerendelt áru - nem téves teljesítés, hanem téves rendelés.

Természetesen Elállás jogával 14 napon belül a fenti esetleges problémák ügyintézését is meg tudjuk oldani, de ez nem téves teljesítés.




Nem volt számla a csomagban - mi a teendő?

"Nem volt számla a csomagban! Mi a teendő?"

Az általunk alkalmazott csomagolási és CMR rendszer 100%-ban biztosítja, hogy a számla belekerül a csomagba. Ha véletlenül nem kerülne bele, akkor azt a csomagolási nap végén észleljük és díjmentesen elküldjük értesítés nélkül. Mivel minden esetben készítünk számlát, ha valamelyik számlát nem találja meg, annak az az oka, hogy vagy nem bontotta ki teljesen a dobozt (~95%) vagy kidobták a számlát a szóróanyagokkal együtt (~5%). A számla másolat küldésének módja tehát a következő:

1. Egy Postai levélben mellékelje a megrendelés számát, valamint egy, az Ön címére megcímzett és felbélyegzett válaszborítékot.

2. A levelet a felbélyegzett válaszborítékkal juttassa el címünkre: ANRO Épületdíszítés Kft. 4220 Hajdúböszörmény, Kemény J. krt. 20.

3. A levél megérkezése után a válaszborítékban elküldjük Önnek az eredetivel megegyező, hiteles számla másolatot.



Át nem vett áru

"Nem voltam otthon amikor hozták a csomagomat, hová menjek?"

A csomagjainkat a Magyar Posta Logisztika Rt. kézbesíti, mely szolgáltatásnak nagy előnye, hogy településeink nagyon nagy részén van Postahivatal, ahol 10 napig őrzik a csomagját akkor is, ha nem tartózkodott otthon a kézbesítési kísérletkor. A helyi Postán így átvehető a csomag. Ha több posta is van a településen, akkor a 06-1/767-8272-as telefonszámon az általunk e-mailben küldött csomagazonosítóval meg lehet érdeklődni, hogy pontosan melyik Postára került vissza a csomag.

"Nem dobtak be értesítőt a postaládámba, nem tudtam, hogy jön csomag, visszavitték Önökhöz, mi a teendő?"

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük Önnek is a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számot, ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, úgy a küldött csomagazonosító számmal hívja fel a 06-40/31-32-33-as telefonszámot és érdeklődjön a csomagjáról. Amennyiben ezt nem teszi meg, úgy a csomagja visszakerül Ügyfélszolgálatunk címére. Ebben az esetben e-mailben kérhet újraküldést, ennek menete a következő:

1. Kiállítunk egy átutalásos, díjbekérő számlát az eredeti megrendelésről, valamint a visszaszállítási díjakról (1 csomag esetében kb. 1500 Ft).

2. A díjbekérőn található összeget utalja át cégünk bankszámla számára, megjegyzés mezőbe írja be a díjbekérő számla sorszámát.

3. A fizetés beérkezte után indítjuk a csomagot.

4. Az újraküldött csomagok visszaszállításáról nem rendelkezünk, így, ha újból nem veszi át a csomagot, a Posta 10 nap után megsemmisíti azt. Sajnos ezután semmilyen jogorvoslati lehetősége nincs.



Elállási jog

"A megrendelt termék nem olyan, amire gondoltam, visszaküldhetem?"

Természetesen elállási joggal, 14 napon belül visszaküldheti a termékeket, és a kiszámlázott tételeket (termékek ára, esetleges szállítási költség) visszautaljuk egy Ön által megadott bankszámla számra.

Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el (Kft, Bt, Rt, egyéni vállalkozó).

A visszaküldés módja:

1. Töltse ki a számlához mellékelt Elállási jog nyomtatványt (letölthető innen), majd csomagolja vissza a termékeket az eredeti dobozukba, valamint csomagolásukba. Csak hiánytalanul visszaküldött (saját dobozában, saját csomagolási anyagával, minden tartozékával) termékek árát tudjuk visszafizetni!Ha nem fizet értékbiztosítást feladáskor, akkor különösen körültekintően járjon el csomagoláskor, hogy ne sérüljenek a termékek. Nem megfelelő csomagolásból eredően megsérült termékek árát nem tudjuk visszafizetni.

2. Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Önnek kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják Önhöz, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá!

- Kisebb méretű és súlyú termékek esetén a legolcsóbb módszer a Postán, ajánlott levélben esetleg biztosítással feladni a termékeket, vagy a kis-csomag szállítók (GLS, DPD, stb.) szolgáltatásait igénybe venni. Ennek költsége kb. 550-1200 Ft között szokott lenni.

- Nagyobb méretű csomagokat (jellemzően pl. díszlécet tartalmazó csomagok) a kis-csomag szállítók nem minden esetben vesznek át, így a visszaküldést a Postán keresztül érdemes intézni. Ennek költsége 900-1800 Ft körül alakul, nyilván méret és súlyfüggő.

- Visszaküldési cím: ANRO Épületdíszítés Kft. 4220 Hajdúböszörmény, Kemény J. krt. 20.

Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldi, a pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Önt terheli.

"Mikor kapom vissza a pénzem?"

Megfelelően kitöltött Elállási jog nyomtatvánnyal az átvételt követő 24-48 órában megtörténik a visszafizetés. Amennyiben nem küldi vissza vagy nem megfelelően tölti ki az Elállási jog nyomtatványt, úgy az ügyintézési idő legfeljebb 14 nap.

"Elállás joga részletes információk"

Az elállási jogról és az érvényesítésének módjáról részletesebb tájékoztatást találhat Vásárlói tájékoztató Elállás jogafejezetében.


Jogi esetek

"Szerintem Önöket terheli minden költség cserével / elállással / szavatossággal kapcsolatban!"

Cégünk a Vásárlói tájékoztatónkban részletezett törvényi előírásokat betartva üzemel. A szabályozással lehet egyet nem érteni, mi azonban csak az ebben a Gyakran Ismételt Kérdésekben és a Vásárlói tájékoztatóban leírt módon tudunk működni, erről vitát nyitni nem tudunk. Ha mégis úgy érzi, hogy Önnek van igaza, úgy kérjük vegye fel a kapcsolatot a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággalvagy a lakóhelyük szerint illetékes békéltető testülettel.



Egyedi gyártású vagy rendelésre hozott termékek

"Egyedi díszlécre lenne szükségem, vagy a kínálatukban nem szereplő terméket rendelnék, mi a teendő?"

Cégünktől lehetőség van az internetes termékkínálatunkban nem szereplő termékek megvásárlására, illetve legyártatására is. Egyedi díszléc esetén minden esetben beméretezett rajzra, egyedi kialakítású alumínium karnissín esetében a méretre és kezelő elhelyezkedésére vonatkozó információkra, egyéb termék esetén a gyártó által használt pontos cikkszámra van szükség a rendelés leadásához. Ezeket az egyedi megrendeléseket minden esetben írásban kérjük az info@anro.hu email címre Egyedi rendelés megjelöléssel.

A levélnek minden esetben tartalmaznia kell:

- Termék gyártója által használt pontos cikkszám, vagy beméretezett keresztmetszeti rajz, gyártási irányvonalak.
- Mennyiség megjelölése.
- Szállítási ÉS számlázási név, cím.
- Kapcsolattartó neve és telefonszáma.

Egyedi termék rendelésére vonatkozó leírásunkat az alábbi linken keresztül részletesen is megtekintheti:
- Egyedi polisztirol díszítőelem gyártási útmutató
- Egyedi méretű alumínium karnissín gyártása


Elállási jog egyedi termék rendelése esetén

Egyedi termék, illetve rendelésre hozott termék esetén az elállási jog nem érvényes a megrendelésre, hiszen Ön már ismeri a megrendelt terméket, vagy éppen olyanra van szüksége, amiről a rajzot küldte. Természetesen a garanciális ügyintézésben nincs eltérés, a szokásos bevizsgálás után, jogos esetben cseréljük a terméket.


Természetesen a fenti információk részletesen (a jogszabályi megjelöléseket is tartalmazva) olvashatóak a Vásárlói tájékoztatónkban.

63 hozzászólás érkezett

#1 - Huszka Lászlóné
2012/05/30, 13:35
Tisztelt Forgalmazó!
A LED szalag érdekelne, konyhapult megvilágításhoz kb. 0,8 m-es szakaszon, hálózati áram a közelben nincs. Kivitelezhető-e a LED szalag?
Utánvétes fizetésre van-e lehetőség?
Köszönettel: Huszkáné
#2 - Tályai Péter
2012/06/05, 08:13
Kedves Huszka Lászlóné!

Kivitelezhető a led szalagos megoldás. Amennyiben néhány méteren belül, vagy a helyiségen belül van valahol áram, akkor az a legegyszerűbb, ha vezetéken kihúzzák odáig a 12V-ot.

Természetesen megoldható akkumulátoros üzemről is a világítás, de egy konyhapult világításnál ez talán nem túl praktikus.

Utánvétes fizetésre van lehetőség.

Remélem tudtam segíteni!
#3 - Tatrai Eszter
2012/12/18, 23:50
T. Tályai Péter!
Szeretnek a szobánk falara korben a plafon közelében valami hangulat világítást. a villanyszerelőnk meg soha sem csinált LED világítást. Kérem adjon tanácsot, melyik megoldást válasszuk, hogy minimális legyen a fogyasztasunk.. Kb 40 méter falat szeretnénk be világítani. Minimális fény erőre lenne szükségünk. Ha lehet irja meg azt is, hogy milyen kiegészítőkre lesz szükségünk.
Köszönettel: Tatrai Eszter
#4 - Tályai Péter
2013/01/09, 11:54
Tisztelt Tátrai Eszter!

A legkisebb fogyasztású led szalag a következő:
LED szalag beltéri (3528-030-FN) - meleg fehér

Amennyiben ebből 40 méter kerül beépítésre, akkor egy legalább 120 Wattos tápegységre lesz szükség:
LED tápegység (120) 12 Volt, ipari (10A/120W) LoCa

A led szalagok gyárilag 5 méteres tekercsekben, a végükön gyári betáp vezetékkel fognak megérkezni. Ezeket kellene párhuzamosan bekötni a tápegységbe. A párhuzamos kötéshez szükség lehet két eres vezetékre, pl:
Vezeték LED szalaghoz, piros/fekete (2x0.5 mm2)

A szalagot általában rejtett világításos díszlécbe, vagy valamilyen gipszkarton tálcába szokták beépíteni.
Rejtett világításos díszlécek

Remélem tudtam segíteni!
#5 - Sári Csaba
2013/01/11, 07:35
T. Tályai Péter!

Azt szeretném tudni miért írják a honlapjukon azt, hogy az árut a megrendelést követő munkanapon postázzák, mikor ez nem igaz.
Elsősorban az ígért gyorsaság miatt rendeltem önöknél és mégis lassan egy hete fejlámpázhatok a konyhámban. Ha már nem tudják vállalni amit leírtak, akkor inkább ne is írják le!
#6 - Tályai Piroska
2013/01/11, 15:57
Tisztelt Sári Csaba!

Az ünnepi időszakban beérkezett megrendelések teljesítését a 2013. január 7-i nyitást követően kezdtük meg. A megnövekedett csomagszám következtében a január 8-án rögzített megrendelését csak a mai napon tudtuk postára adni. Kérem megértését, és elnézését az esetleges kellemetlenségeket illetően!
#7 - Domján Béla
2013/02/23, 11:40
Köszönöm a gyors szállítást. ( 3db g9 burás led lámpa)
15 perc múlva már üzembe helyeztem.
Remélem sokáig fog szolgálni és idővel még mást is fogok majd rendelni önöktől.
Üdvözlettel: Domján Béla
#8 - Fekete István
2013/03/27, 20:19
Tiszteletem !

Kérdezném, hogy miután megkaptam a megrendelést, de lemaradt az RGB vezérlő egység,
RGB vezérlő - Infravörös, 24 gombos (72 Watt) (2500.-).
Ha ezt megrendelném, akkor ezt ugyanúgy 1500.-ért szállítanák ?


Üdv : Fekete István
#9 - Tályai Péter
2013/03/28, 08:14
Tisztelt Fekete István!

Az RGB vezérlő belefér egy kiscsomagba, melynek szállítási költsége 990 Ft.

A rendelésében fémházas tápegység szerepelt, ezért az infrás vezérlőhöz érdemes még egy DC apa csatlakozót is vásárolni, mivel csak ezzel fogja tudni a 12V betápot csatlakoztatni.
DC - Sorkapocs átalakító (2.1x5.5 mm) - apa

Remélem tudtam segíteni!
#10 - Tomán Sándor
2013/04/03, 23:59
Tiszteletem!
Azt szeretném meg tudni, hogy az üzemképtelen Obsess érintőfelületes vezérlőket javítja-e valaki ill. szervíz elérhetőséget tudnak-e adni nekem. Köszönöm
Üdv T Sándor
#11 - Tályai Piroska
2013/04/04, 12:12
Tisztelt Tomán Sándor!

Sajnos nem tudunk szervizt ajánlani a termék javíttatása céljából.
Termékeinkre 1 év garancia vonatkozik, így visszaküldés esetén továbbítjuk beszállítónknak bevizsgálásra, aki jogos panasz esetén cseréli vagy javítja: Garancia, szavatosság
#12 - Edelényi Zsolt
2014/05/08, 05:59
Két éve vásároltam LED szalagot önöknél, és most már zavaróan villog. Ennek oka lehet a hálózati feszültségingadozás? Lehet javítani, és érdemes javítani?

Válaszukat előre is köszönöm.
Edelényi Zsolt
#13 - Tályai Gábor
2014/05/08, 07:38
Tisztelt Erdélyi Zsolt!

Valószínűleg tápegység problémával állunk szemben. Sajnos garancia időn túli, így beszállítónk cserélni nem tudja, javítani pedig általában nem éri meg. Újat kell venni helyette.

Megértését köszönjük!
#14 - Kegyes Péter
2014/09/29, 00:46
Tisztelt Tályai Péter!

Érdeklődnék, hogy az SV 01 spot lámpa díszlécbe 220 voltos LED spot lámpa beépítető-e?
Ha nem milyen LED spot lámpa - tápegység megoldást javasol?

Kb 1 + 0,5 m sarok konyhai pult világításhoz (meleg fehér LED, nagyobb fényerő, 45 fokos alu led profilba) milyen megoldást javasol?

Válaszát előre is köszönöm.

Budapesti telephely átvétel esetén a webáruházban megrendelhetem a termékeket?

Üdvözlettel.

Kegyes Péter
#15 - Tályai Péter
2014/09/29, 10:59
Tisztelt Kegyes Péter!

A GU10-es lámpák díszlécbe történő beépítése villanyszerelési oldalról semmiben sem különbözik a gipszkartonba történő beépítéstől. A gipszkartonos beépítés szabályait betartva a polisztirol díszlécbe is beépíthetők a spotok.

A gipszkarton annyival tud többet, hogy oda akár halogén spotokat is beépíthetünk, nem okoz gondot a magas hőmérséklet. Ugyanez a hőmérséklet a polisztirolt már deformálhatja. Mivel Ön led lámpákat tervez beépíteni, így a melegedés nem fog gondot okozni.

Konyhapult világításhoz én azt szoktam javasolni, hogy legalább 10 Watt/m teljesítményű szalagot válasszunk. Ezt a 3528-120 ledes szalag már tudja, úgyhogy ez akár megfelelő is lehet.

Amennyiben opál burás alu profilt választ, akkor számolni kell azzal, hogy a megvilágítás értéke ~40%-al csökken, emiatt ezt szükséges lehet egy nagyobb teljesítményű led szalaggal kompenzálni.

Remélem tudtam segíteni!
#16 - Tóth Zsolt
2014/11/12, 20:03
A legnagyobb tiszteletem.

A következő kérdéssel szeretnék önökhöz fordulni,a kétszer 50 cm-es (30 + 33db) ledszalagot egy hagyományos Walkman adapterről szeretném üzemeltetni ,(az adatai a következők :220 V-50Hz 9w 500 mA , 3V-tól 12 V-ig lehet állitani ,) lehetséges ? Nem fog túl melegedni a trafó ??

válaszát előre is köszönöm.
#17 - Tályai Péter
2014/11/13, 09:46
Tisztelt Tóth Zsolt!

Ha jól értem 60 ledes szalagból lenne 1 méter felhasználva. Ennek a teljesítménye 4.8W/m, így a 9 Wattos adapter nagyjából 50%-os terhelés mellett üzemelne. Én úgy gondolom, hogy ezt gond nélkül bírnia kellene.

Remélem tudtam segíteni!
#18 - Tóth Zsolt
2014/11/13, 16:48
köszönöm :)
#19 - Tóth Zsolt
2014/11/17, 09:46
Tiszteletem.

Volna egy olyan kérdésem,hogy a trafó .(az adatai fentebb megtalálhatóak)melegedhet,illetve éghet e le azért mert a vezeték amit használtam túl vastag...(ahogy nézegettem az előírt átmérő 0,35) az enyém 2 mm vastag, a szigeteléssel együtt , réz vezeték.
A távolság ahová elvezettem a kapcsolót , illetve a trafót az kb 370 cm, ez befolyásolhatja esetleg ??
A hivatalos "gyári trafó (amit direkt a led szalaghoz lehet vásárolni) , adatai miben térnek el az én trafómhoz képest ???

válaszát előre is köszönöm.
#20 - Tályai Péter
2014/11/17, 10:10
Tisztelt Tóth Zsolt!

A vezeték vastagsága, illetve hossza ezeknél a nagyságrendeknél nem okoz problémát. (Illetve egyéb esetekben is többnyire a túl vékony vezeték okozza a problémát, nem a túl vastag.)

Amennyiben mégis nagyon melegszik az adapter, akkor persze érdemes lehet kicserélni, még ha a fenti adatok (12V, max. 500mA) alapján elméletileg megfelelne.

Az áruházban árusított tápegységek
- stabilizált 12V egyenáramot adnak le, tehát a hálózati feszültség ingadozása nem befolyásolja a kimeneti feszültséget,
- rövidzár ellen védettek,
- túlterhelés ellen védettek.

Remélem tudtam segíteni!
#21 - Tóth Zsolt
2014/11/17, 12:01
Köszönöm válaszát , igen tudott segíteni .
#22 - Ignácz Norbert
2015/01/28, 12:25
Tisztelt Anro,

abszolút laikusként fordulok Önökhöz a fenti témában.

A következő szeretném megvalósítani:

A TV hátuljára ragasztva a felső peremen 1m, a két oldalon pedig 50-50cm-es RGB ledszalag (ami fehéret is tud - vagy mind ilyen?), a sarkoknál forrasztásmentesen összekötve, hozzávaló lehetőleg rádiós vezérlővel és megfelelő táppal (csak az ipari jöhet szóba, ha napi 3-4 óránál többet menne?)

A lényeg az lenne, hogy mindenképpen forrasztásmentes legyen az egész, hogy még én is elboldoguljak az összerakással, valamint a ledszalag és a többi alkatrész minőségi legyen.

A ledszalaggal kapcsolatban erre gondoltam:

http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/4327



Tudnának segíteni ennek az összeállításában?


Köszönettel,
Ignácz Norbert
#23 - Budavári Ákos
2015/01/29, 00:42
Én csek hétfőn tudnám átveni a csomagot akkor mi a tehendö?
#24 - ANRO Ügyfélszolgálat
2015/01/29, 09:58
Ignácz Norbert és Budavári Ákos fórumozók emailben is felvették cégünkkel a kapcsolatot, így részletes választ levélben küldtünk részükre. Köszönjük az érdeklődést, állunk rendelkezésre a továbbiakban is!
#25 - Barta István
2015/02/14, 12:17
Tisztelt ANRO!

Nem tudok a kosárba tenni olyan terméket, ami épp nincs, de rendelhető.
Hogyan tovább? Mikor fogom tudni, hogy éppen van, és már vásárolható,
a többivel együtt persze, amire szükségem van? Hogyan jelezhetem, hogy
erre szükségem lenne (mert így nem lehet a kosárba tenni)?
köszönettel:
Barta István
#26 - Tályai Péter
2015/02/16, 10:38
Tisztelt Barta István!

Amennyiben elfogyott a termék és nem tudja a kosárba tenni, akkor a többi tételt adja le rendelésben és a megjegyzés mezőbe írja be a hiányzó tétel nevét és darabszámát. A leadott rendelést kiegészítjük a hiányzó tétellel és beérkezést követően egyben tudjuk postázni a termékeket.

Remélem tudtam segíteni!
#27 - Németh István
2015/02/25, 20:26
T. Tályai Péter!
A konyha világítását akarom ledes spot lámpával megoldani. 6,2 m2-re 6 spotot gondoltam, az oldalon nézett LED GU10 (cob2335x12/3w/120fok) spottal. Azt szeretném kérdezni elég lesz-e ennyi és ez a típus kompatibilis-e SA-91sorozat számù billenthető lámpatesttel? Válaszát előre is köszönöm.
#28 - Tályai Péter
2015/02/26, 11:16
Tisztelt Németh István!

Azt szoktuk javasolni, hogy a led szpotos világításból 2-3 Watt/m2 teljesítményt számoljunk. Mivel Ön négyzetméterenként 1 db 3 Wattos szpotot számolt, ezért ez a feltétel teljesül. Úgy gondolom, hogy ez így megfelelő megvilágítást fog biztosítani.

A kinézett led lámpa üvegházas, gyakorlatilag teljesen azonos formájú a GU10-es halogénekkel, így a kompatibilitással nem lesz gond, biztosan illeszkedik az SA-91-es beépítőkeretbe.
LED lámpa GU10 (COB2835x12/3Watt/120°) meleg fehér

Remélem tudtam segíteni!
#29 - MATUCAR COLOR KFT.
2015/03/23, 14:19
T. Tályai Péter
Az Önöktől vásárolt színváltós RGB.-és led(5050-030) szalag világítást összeállítottam de a Group Control RGB. csoport távirányító jeleire nem reagál a Group Control RGB. vezérlő . A távirányító control lámpája szerint a távirányító működik . A hálózati feszültség bekapcsolásakor a ledes szalag kék fénnyel azonnal világít . Mit tegyek ? Előre is köszönöm a segítségét .
#30 - Tályai Péter
2015/03/24, 10:35
Tisztelt Matucar Color Kft.!

A termék útmutatója alapján meg kellene próbálni ráhangolni a távirányítót a vezérlőre. A vezérlő az áram alá helyezést követő 3 másodpercben van tanítható üzemmódban, tehát ez idő alatt kell a távirányítón megnyomni a kívánt csatorna gombját.

A termék adatlapján a Kapcsolódó dokumentumok között megtalálja a részletes magyar nyelvű leírást.

Remélem tudtam segíteni!
#31 - MATUCAR COLOR KFT.
2015/03/24, 20:31
Köszönöm a segítséget , a termék kísérő tájékoztatója ugyan angol szövegű de időközben kaptam segítséget az értelmezésében . A termék adatlapját is megnéztem . A ledes fények működnek .
#32 - Jambrik Anna
2015/10/02, 14:47
A szállítási idő 1 nap . Többek között ezért is rendeltem önöktől a termékeket !!! De sajnos még visszaigazolást sem kaptam ,,, vagy , hogy rögzítették volna a rendelésemet .. CSalódott vagyok ,,mert az ígért gyorsaság miatt választottam Önöket !!!
#33 - ANRO Ügyfélszolgálat
2015/10/05, 09:20
Tisztelt Jambrik Anna!
A megkeresésében foglaltakat telefonon egyeztettük, mert a megrendelés rögzítése során megadott téves email cím miatt nem értesülhetett a szállítás várható időtartamáról, amelyet a visszaigazoló emailben jeleztünk. Köszönjük a türelmet!
#34 - Varga Zoltán
2015/10/06, 11:00
Tisztelt ANRO!

Led világítást szeretnék készíteni ebből a led dióda modulból :

http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/8032

Három darabot üzemeltetnék egyszerre és a tápegység méretezésével valamint a modul hűtésével kapcsolatban kellene információ.
Mekkora tápegység tudja megfelelően biztosítani az áramellátást és egy-egy modul mekkora hűtőfelületet igényel?
Válaszukat előre is köszönöm.
#35 - Tályai Péter
2015/10/07, 14:14
Tisztelt Varga Zoltán!

A kinézett alumínium panel 12V-os egyenáramú tápegységről működtethető. A 3 db panel működtetéséhez egy 40 Wattos tápegység megfelelő lesz.

A gyártó ajánlása szerint wattonként 10 grammnyi alumínium hűtőfelületet kellene biztosítani. Véleményem szerint ez túl van méretezve, hogy biztosan ne legyen a melegedésből probléma. Elképzelhetőnek tartom, hogy ettől kevesebbel is megoldható a feladat.

Remélem tudtam segíteni!
#36 - Varga Zoltán
2015/10/08, 02:29
Tisztelt Tályai Péter!
Köszönöm a segítséget.
#37 - Biró Dávid
2015/10/09, 10:23
Tisztelt Anro!

A segítséget szeretném kérni ellenállással kapcsolatban, mert elolvastam a korábbi beszélgetéseket de sajnos még se tudok eligazodni.

Az alábbi termékeket szeretném személyautóba beszerelni:

http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/7332 led szalag beltéri
http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/9958 led szalag kültéri
http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/6475 led dióda

a következő formákban(minden sor külön áramkör lenne, külön biztosítékkal és kapcsolóval,áramkörön belül párhuzamosan kötve):

-kültéri led szalag 2*145cm, 2*180cm (össz.: 650cm);
-kültéri led szalag 4*5 cm (össz.: 20cm);
-beltéri led szalag 45cm;
-beltéri led szalag 2*40cm, 2*30cm, 3db led dióda;
-beltéri led szalag 2*40cm, 2*20cm;
-3db led dióda;
-4db led dióda;
-5db led dióda;
-12 db led dióda;

Arra lennék kíváncsi, hogy áramkörönként milyen értékű és hány wattos ellenállásra lenne szükség, illetve hogy a led szalagok elé külön kell-e ellenállás, vagy az a gyári ellenállásokkal bírja a 14,4 voltos feszültséget?

Válaszukat előre is Köszönöm!
#38 - Tályai Péter
2015/10/13, 09:46
Tisztelt Bíró Dávid!

A diódák kötéséhez szükséges ellenállást a http://led.linear1.org/led.wiz oldalon található kalkulátorral a legegyszerűbb kiszámolni.

Amennyiben 14.4 Voltos feszültséghez számoljuk az ellenállásokat, akkor előfordulhat, hogy az akkumulátorról, 12 Voltról üzemelve nem kapnak elég feszültséget a ledek és nem kapcsolnak be, vagy csak halványan derengenek. Emiatt én azt tudnám javasolni, hogy a túlméretezett ellenállások helyett inkább egy 14V->12V feszültségstabilizátort kellene beépíteni az áramkörök elé.

A led szalagok a gyártói ajánlás szerint 12V-ról működnek, így a garancia is csak így érvényes rájuk. Ettől függetlenül nagyon sok helyen közvetlenül rákötik az autó 12V-os hálózatára, tudván, hogy úgyis csak álló helyzetben fog világítani, így a generátor biztosan nem teher kárt bennük.

Remélem tudtam segíteni!
#39 - TÓTH ATTILA
2015/12/10, 20:46
Tisztelt Anro Kft.

Segítségüket kérném.5 napja vásároltam önöktől sínes 2 db COB LED 12w lámpákat,ès egyèb tartozèkokat 25 ezer forint összegben.A problèmám az ,hogy a lámpák bekötèsèt követően,amikor felkapcsolom a kapcsolóval,akkor az üzletben lèvő Fm rádió recseg,zúg nem használható.A lámpa lekapcsolása után,tisztán hallgatható.Erre kérnék megoldást,vagy esetleg a termèk hibája is lehetsèges?

Mielőbbi válaszukat kèrnèm.

Tisztelettel:Tóth Attila
#40 - Tályai Péter
2015/12/11, 08:29
Tisztelt Tóth Attila!

Elképzelhető, hogy a LED lámpák tápegysége zavarja a rádió jelét. Amennyiben van rá lehetőség, akkor távolabb kellene helyezni a rádiót a lámpáktól, hátha úgy megszűnik a zavar. Ha nincs rá lehetőség és nem boldogulnak a termékkel, akkor élhet az elállási jogával és visszaküldheti a terméket.

Remélem tudtam segíteni!
#41 - Kovács Péter
2015/12/26, 00:55
Tisztelt Cím! Érdeklődnék, hogy a dimmer csoport led vezérlő és távirányító programozása után áramszünet esetén újra kell a csoportokat programozni a távirányítón, vagy marad a régi beállítás? Köszönettel: Kovács Péter
#42 - Tályai Gábor
2015/12/28, 08:08
Tisztelt Kovács Péter!

Áramszünet esetén is megjegyzik a csoport vezérlők a beállításokat, nem kell újraprogramozni őket.

Köszönjük megkeresését!
Üdvözlettel:
Tályai Gábor
#43 - Kovács Péter
2015/12/29, 22:13
Tisztelt Tályai Úr! Két kérdéssel zavarnám Önt. Az egyik: a meleg fehér puresilicone (3528-60) 1570Ft/m ledszalag dimmelhető ? A másik: a fali led fényerő szabályozó (DMZJ) 96W a leírtak szerint két csatornás. A két csatornát csak együtt lehet szabályozni, vagy, ha külön-külön melyik az a gomb, amivel a csatornák kiválaszthatók? Köszönettel: Kovács Péter
#44 - Tályai Péter
2015/12/30, 10:51
Tisztelt Kovács Péter!

A kinézett kültéri 3528-60 ledes szalag természetesen dimmelhető. A DMZJ vezérlő hátulján valóban két kimenet van, azonban az eszköz nem kezel két csatornát. Feltételezem, hogy költségcsökkentés miatt ugyanaz a hátlap került a vezérlőre, mint a kétcsatornás társaira.

Remélem tudtam segíteni!
#45 - Kovács Péter
2015/12/30, 13:31
Tisztelt Tályai Péter! Köszönöm a segítséget és Boldog Új Évet kívánok!
#46 - Csurgóné Zsemberi Adrienn
2016/04/16, 21:34
Üdvözlöm Önöket,olyan kérdésem lenne hogy az oldalukon nem találok holker díszlécekhez negatívot,(simítót). Egy egész lakáshoz tervezek önöknél rendelni karnist és stukkót,de ezt hiányolom. Előre is köszönöm mihamarabbi válaszukat.
#47 - Tályai Piroska
2016/04/18, 08:06
Tisztelt Csurgóné Zsemberi Adrienn!

A keresett negatívot/simítót szériatermékként nem találja meg a webáruházban.
Ha szüksége van rá, legyen szíves előzetesen emailben egyeztetni az ügyfélszolgálattal az info@anro.hu email címen vagy a rendelés leadásakor a megjegyzésbe beírni, hogy a számlázás előtt kiegészíthessék a kért egyedi termékkel a rendelést. Köszönjük érdeklődését!
#48 - Sándor István
2016/06/22, 22:47
Tiszteletem.

A következő gondom lenne.

Nemrég vásároltam 20méter led szallagot, plafon rejtett világításhoz, van drimmelő " + távirányító, szépen működik, DE! este nagyon halványan itt ott pislákolnak a ledek!az mitől lehet?
Válaszukat előreis köszönöm.
#49 - Tályai Gábor
2016/06/23, 14:55
Tisztelt Sándor István!

Valószínűleg a dimmerrel lesz probléma: kikapcsolás után is átenged némi feszültséget, ettől parázslanak a ledek.

Legyen szíves e-mailben egy rendelési számot elküldeni, hogy be tudjuk azonosítani a terméket.
Köszönettel:
Tályai Gábor
#50 - Electro System Kft.
2016/07/12, 09:31
Tisztelt Péter!
Kedves vásárlóm tértbe hozzánk és az
I-FREE Model: FC-226 egysége elromlott, helyett tud ajánlani olyat amivel ez a termék kiváltható?


Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelettel:Tné N. Judit
#51 - Tályai Gábor
2016/07/12, 15:59
Kedves Judit!

Van ehhez hasonló távirányítható modul, azonban márkás, így nem egy árkategória a fenti termékkel.
Itt találhatja meg az áruházunkban:
Oasis kapcsolómodul

Remélem tudtam segíteni.
#52 - Pál
2016/08/11, 15:27
Ha megadom a postahivatal számát, akkor úgynevezett "postán maradó" csomagként fel tudják adni a megrendelt árut?
Miért nem lehet ezt a módot és a postát választani a szállítási mód megadásakor?
#53 - Tályai Gábor
2016/08/11, 15:57
Kedves Pál!

Igen, lehet kérni a Postán maradó csomagot megjegyzésben.
Azért nem lehet már automatikusan kiválasztani, mert valamilyen érthetetlen módon jóval magasabb az át nem vett csomagok aránya, mint címre kézbesítéskor, így megszüntettük a lehetőséget.

Remélem tudtam segíteni!
#54 - Nagy Tibor
2016/09/02, 13:19
Kiváló üzlet,mindenkinek ajánlom,hozzá állás,segítőkészség,udvariasság,gyors szállítás,ár arány ,akciok !!jó minőségű áru.Ha lehetne 10 csillaggal értékelném
Köszönök mindent.üdv Nagy Tibor
#55 - Lovász Károly
2016/10/10, 13:31
Tisztelt Uram!
Érdeklődnék, hogy a LED szalag vezérlők beköthetőek-e mozgásérzékelő után. Nekem igazából az lenne a lényeg, hogy akkor kapcsoljon fel a szalag, ha mozgást érzékel. Azt olvastam, hogy a vezérlők megőrzik a beállításokat, de ha bekapcsolt állapotban lekapcsolja az érzékelő, vissza fog-e kapcsolni?
#56 - Tályai Péter
2016/10/11, 08:20
Tisztelt Lovász Károly!

A legtöbb típusú RGB vezérlő kikapcsoláskor megőrzi az aktuális beállításokat és bekapcsoláskor visszaáll az utolsó ismert beállításra. Van néhány típus, amelyek lefuttatnak egy rövid öntesztet, majd kikapcsolt állapotban maradnak.

A vásárlóink között a Group Control RGB csoport vezérlő a legnépszerűbb, ezt Önnek is tudom ajánlani, mivel ez kikapcsoláskor megjegyzi a beállításait.

Remélem tudtam segíteni!
#57 - Kocsó János
2016/10/18, 13:11
Milyen tápegységet vegyek amire rá tudnám kötni a 2db 3m-es Led csikot , az önöktől rendelt Csillagos égbolt (5db/csomag) 4doboznyi + RFTouch RGB LED vezérlőt? Válaszát előre is köszönöm!
#58 - Tályai Péter
2016/10/18, 16:40
Kedves Kocsó János!

Sajnos nem találtam meg a rendelését, így nem ismerem a led szalag pontos típusát. Ennek hiányában nem fogok tudni konkrét választ adni. A led szalagjaink adatalapján van tápegység kalkulátor, ami segít Önnek a megfelelő tápegység kiválasztásában.

Az Oyo ledek teljesítménye 0.22W/db, így a 20 db-ra 4.4 Watt összteljesítmény jut. Ennyit kell pluszban a led szalagokhoz számolni. A vezérlő nem befolyásolja a tápegység kiválasztását.

Remélem tudtam segíteni!
#59 - Koltai Róbert
2016/11/12, 11:38
Keves Uram!

2015 okt. 10 én rendeltem egy filament LED-et. Ezt:
http://www.anrodiszlec.hu/product_info.php/products_id/8208
Sajnos elromlott, nem ég. Látható jele nincs a hibának.

Nem tudom 1 év vagy 2 év garancia van rá.
Ettől függetlenül a 15000 kapcsolás vagy 25000 óra üzemidő közelébe sem értünk.
Előszobában napi 10 kapcsolással és 4 óra üzemidővel és 400 nappal számoltam.

Mit javasol?
Üdv,
KR
Rendelés szám: 101190
#60 - Tályai Péter / ANRO
2016/11/14, 08:07
Tisztelt Koltai Róbert!

A vásárolt led lámpára 2 év gyártói garancia vonatkozik, így azt tudom javasolni, hogy a garanciális útmutatóban leírtak szerint küldje vissza a terméket és mi ingyenesen küldjük Önnek a cserélt terméket.

Remélem tudtam segíteni!
#61 - Ferox BT.
2016/11/30, 10:49
Kedves Ügyfélszolgálat!
Segítségüket kérném:
a megrendelés folyamatában a számlázási cím rögzítésénél újabb számlacímet szeretnék rögzíteni, azonban már van öt számlacím a rendszerben. Kérem segítségüket, hogy hogyan tudok számlacímet törölni? Régebben emlékeim szerint volt egy törlés gomb, most nem találom.
Előre is köszönöm.
Üdv:
Sándor László
#62 - Tályai Péter / ANRO
2016/11/30, 10:59
Kedves Sándor László!

A megrendelés leadása közben csak a meglévő címek közül tud választani, illetve újat tud hozzáadni. Amennyiben törölni szeretne, akkor kattintson az oldal tetején található "Saját adatok" menüpontra, majd az ott megjelenő "Szállítási és számlázási cím módosítása" menüpontra.

Remélem tudtam segíteni!
#63 - Koltai Róbert
2016/12/03, 22:15
Kedves Péter!

Köszönöm a segítségét!
Üdv,
KR.

Új hozzászólás elküldéséhez bejelentkezés szükséges.
Új hozzászólás írása

×

Asztali nézet megjelenítése